Klasy 3
Super wycieczka do Ośrodka Edukacji Technicznej „Pinokio”
Uczniowie klasy 3D oraz 3E wzięli udział w wyjątkowych zajęciach edukacyjnych w Ośrodku Edukacji Technicznej „Pinokio”. Podczas warsztatów dzieci własnoręcznie budowały karmniki dla ptaków oraz dekorowały drewniane choinki, rozwijając swoje zdolności manualne i kreatywność.
Po części warsztatowej na uczestników czekał pyszny poczęstunek – aromatyczne kiełbaski z ogniska, które dodały całej wycieczce niezwykłego klimatu.
Wyjazd był pełen radości, twórczej pracy i wspaniałej atmosfery. Uczniowie wrócili zadowoleni i bogatsi o nowe doświadczenia.
14
Uczniowie klasy 3E przygotowali własne gry edukacyjne
Uczniowie klasy 3E stworzyli i zaprezentowali wyjątkowe gry edukacyjne. Przedstawili zasady i instrukcje swojej gry, a następnie udostępnili je kolegom i koleżankom do wspólnej zabawy.
Przygotowane gry cieszyły się dużym zainteresowaniem - uczniowie chętnie z nich korzystali, wymieniali się zestawami i świetnie bawili, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności. Pomysłowe rozwiązania oraz wysoka kreatywność twórców pokazują, że nauka może być ciekawa i inspirująca.3
Uczniowie klasy 3E wzięli udział w akcji „Szkoła do hymnu”
7 listopada o godzinie 11:11 uczniowie klasy 3E wspólnie odśpiewali "Mazurka Dąbrowskiego", włączając się w ogólnopolską akcję „Szkoła do hymnu 2025”. W ten sposób uczcili zbliżające się Święto Niepodległości i okazali swoją postawę patriotyczną.
#SzkołaDoHymnu2025
Zajęcia o niepełnosprawności z Fundacją Kulawa Warszawa
Uczniowie klas 3A, 3C i 3E wzięli udział w niezwykle pouczających zajęciach prowadzonych przez Fundację Kulawa Warszawa. Spotkanie poświęcone było tematyce niepełnosprawności oraz codziennemu życiu osób z różnymi ograniczeniami.
Podczas zajęć uczniowie mieli okazję dowiedzieć się, z jakimi wyzwaniami mierzą się osoby niewidome, a także doświadczyć ich perspektywy, zakładając na chwilę opaskę na oczy. To ćwiczenie pozwoliło im lepiej zrozumieć, jak ważne są empatia, cierpliwość i wzajemna pomoc.
Fundacja przybliżyła również uczestnikom zasady savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnościami – jak właściwie reagować, kiedy ktoś potrzebuje wsparcia, i jak unikać zachowań wynikających z niewiedzy czy stereotypów.
Zajęcia były pełne refleksji i emocji, a przede wszystkim stanowiły cenną lekcję szacunku, zrozumienia i otwartości na drugiego człowieka.
6
Zajęcia metodą projektu w klasie 3E
Uczniowie klasy 3E wzięli udział w zajęciach prowadzonych metodą projektu. Tym razem zadaniem było przygotowanie gazetki klasowej. Praca odbyła się w małych grupach, a pomysłów nie brakowało.
Na stronach gazetki pojawiły się zarówno poważne tematy, takie jak historia naszej szkoły, ale także wywiad z wychowawcą oraz lżejsze treści np. klasowe ciekawostki i ploteczki.
Dzięki wspólnej pracy uczniowie mieli okazję rozwijać kreatywność, umiejętność współpracy i planowania, a efekty można było podziwiać na klasowej wystawie.
3
Jesienne pejzaże klasy 3E
W jesienne, słoneczne popołudnie uczniowie klasy 3E uczestniczyli w zajęciach plenerowych. Na świeżym powietrzu, w otoczeniu złotych liści i ciepłych promieni słońca, tworzyli jesienne pejzaże na folii stretchowej.
Dzieci z ogromnym zaangażowaniem malowały swoje obrazy, obserwując barwy i kształty przyrody. Efekty ich pracy były wyjątkowe - kolorowe, radosne i pełne jesiennego klimatu!
Tydzień Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej w klasie 3E
W dniach 29 września - 3 października 2025 r. uczniowie klasy 3E aktywnie uczestniczyli w szkolnym Tygodniu Przeciwdziałania Przemocy Rówieśniczej.
Podczas zajęć rozmawiali o tym, jak wspólnie tworzyć szkołę pełną szacunku, bezpieczeństwa i wzajemnej życzliwości. Uczniowie oglądali spoty edukacyjne dotyczące agresji i przemocy wśród rówieśników, a także zastanawiali się, jak reagować na trudne sytuacje w codziennym życiu szkolnym.
Na zakończenie tygodnia klasa 3E przygotowała i nagrała krótki filmik STOP HEJT, STOP PRZEMOCY, w którym wyrazili swój sprzeciw wobec agresji i podkreślili, że warto dbać o przyjazną atmosferę w naszej szkole.
Uczniowie klasy 3E kodują na dywanie
Uczniowie klasy 3E biorą udział w Międzynarodowym Programie Kodowanie na dywanie. Przygoda z kodowaniem nie zawsze wymaga specjalistycznego sprzętu - równie ciekawa i rozwijająca może być w wersji offline. Podczas zajęć dzieci odkodowywały zakodowane obrazy, wśród których pojawiły się barwne, jesienne liście.
Nauka kodowania to świetna zabawa, ale też doskonały sposób na rozwijanie logicznego myślenia, koncentracji i współpracy w grupie.
Dzień Chłopaka w 3E
30 września chłopcy z klasy 3E świętowali swój wyjątkowy dzień. Dziewczynki z uśmiechem wręczyły kolegom przygotowane obrazki z dumnym napisem Super Chłopak. Ale to nie koniec niespodzianek! Dzięki klasowej Radzie Rodziców chłopcy mogli poczuć się naprawdę wyjątkowo - każdy z nich otrzymał upominek, który wywołał szeroki uśmiech.
Był to dzień pełen radości, serdeczności i małych dowodów sympatii.
Uczniowie klasy 3E w projekcie Matematyka w sporcie
Klasa 3E bierze udział w projekcie edukacyjnym Fundacji Uniwersytet Dzieci Matematyka w sporcie, którego celem jest pokazanie praktycznego zastosowania matematyki w różnych dziedzinach życia. Uczniowie odkrywają związki matematyki z architekturą, projektowaniem mody, dietetyką, ekonomią i logistyką - a wszystko to w kontekście sportu.
Dzięki udziałowi w projekcie dzieci rozwijają umiejętność samodzielnego, logicznego i krytycznego myślenia. Za nimi już dwie pierwsze lekcje na rozgrzewkę, podczas których trenowały wyobraźnię, koncentrację oraz skuteczną współpracę w zespole.
Projekt zapowiada się inspirująco i na pewno dostarczy uczniom wielu ciekawych doświadczeń!2
Międzynarodowy Dzień Kropki w klasie 3E
15 września uczniowie klasy III e obchodzili Międzynarodowy Dzień Kropki - święto kreatywności, odwagi i wiary w siebie. Dzieci obejrzały krótki film o dziewczynce imieniem Vashti, która dzięki wsparciu nauczyciela odkryła swoje możliwości i uwierzyła w to, że potrafi tworzyć.
Zainspirowani historią Vashti uczniowie: rozmawiali o wierze w siebie, empatii i odkrywaniu talentów, zastanawiali się, co dla nich oznacza kreatywność, tworzyli własne hasła podkreślające ich wartość, cele i mocne strony, wyciągnęli wnioski, że każdy z nich ma wyjątkowe zdolności i że warto je rozwijać.
Dzień Kropki był okazją do wspólnej zabawy, ale także do refleksji nad tym, jak ważne jest, by wierzyć w siebie i z odwagą podejmować nowe wyzwania.1